Обмін та повернення

Не задовільнив розмір, колір, силует чи деталі одягу? Скоріш пишіть на робочу пошту Casual Uа, де наші консультанти допоможуть виправити ситуацію. Ми пропонуємо два варіанти вирішення проблеми - обмін чи повернення. Зауважте, що обидві дії можливі за таких умов:

  • між отриманням замовлення та зверненням до магазину пройшло не більше 14-ти днів згідно закону про «Захист прав споживачів»;
  • на одязі збережені ярлики/наліпки, на яких зазначена назва бренда;
  • споживчі властивості та товарний вигляд замовлення залишилися незмінними. Ми не обмінюємо вживані речі і не повертаємо за них кошти.
Як повернути замовлення?

Крок 1.

Напишіть на пошту welcome@casualua.com.ua що саме вас не влаштовує, зазначивши ім’я/прізвище та номер замовлення. Так ми зможемо вирішити питання та поліпшити сервіс, орієнтуючись на грунтовні зауваження.


Крок 2.

Надішліть одяг та чек через сервіс «Нова пошта» за адресою м. Буча, відділення 3. Інформація про адресата: ФОП Мещерякова О.В., отримувач Мещерякова Ольга, номер телефону 050 380-11-88. Зауважте, що транспортні витрати бере на себе відправник, якщо інше не узгоджено в індивідуальному порядку.


Крок 3.

Дочекайтесь повернення грошей на картку (вкажіть номер в поверненні або надішліть на пошту) чи обміну товару протягом 3-5 робочих днів. Відлік починається з моменту отримання замовлення працівниками Casual Uа.


Важливо: щоб прискорити процес обміну речей, повідомте нам номер товарно-транспортної накладної (ТТН), вказавши ім’я/прізвище та телефон для зв’язку. Як тільки інформація буде оброблена, ми відправимо необхідний розмір, не чекаючи надходження з пошти.


Зауважте, що в разі повернення частини акційного комплекту ми перераховуємо вартість речей, що підійшли, але без акційної знижки. Різницю між сумою отриманої оплати та вартістю речей, що залишені покупцем, але з перерахуванням знижки, ми повертаємо на карту, вказаною покупцем для повернення коштів.